Meest gestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Algemene vragen
- Ik heb minder kaartjes ontvangen dan besteld.

We controleren de kaartjes altijd zorgvuldig en tellen ze na. Doorgaans leveren we iets meer kaartjes dan nodig, ± 2 á 3. Het is dus mogelijk dat je meer kaartjes hebt ontvangen dan enveloppen, zodat een beschadigd kaartje meteen kan worden vervangen. Mocht je echter toch te weinig kaartjes hebben ontvangen, neem dan gerust contact met ons op. We zorgen ervoor dat dit snel wordt opgelost.


- Kan ik een gratis proefdruk bestellen?

Het eerste proefkaartje krijg je van ons cadeau!

In onze vernieuwde en gebruiksvriendelijke editor kun je eenvoudig de kleuren, lettertypes, papiersoort en illustraties aanpassen. Twijfel je ergens over? Geen zorgen, wij kijken graag met je mee. Ook aanpassingen op maat zijn mogelijk om jouw kaartje helemaal perfect te maken.

 



Hoe vraag ik een gratis proefkaartje aan?

Maak een account aan en kies jouw favoriete kaartje. Zelf een kaartje ontwerpen kan natuurlijk ook. Nadat je jouw account hebt aangemaakt, vind je op de welkomstpagina van je account jouw code voor één gratis proefkaart. Deze code kun je 1x activeren wanneer je het bestelproces voor jouw proefkaart hebt doorlopen. De kosten zijn €0,00 en je ontvangt jouw persoonlijke kaart op de deurmat. Wil je meerdere proefkaarten bestellen, dat kan, iedere volgende kaart heeft zijn eigen prijs afhankelijk van het soort kaart.



Als we vermoeden dat de kaartjes niet bedoeld zijn als proefdruk voor een grote bestelling maar gewoon als persoonlijke kaartjes, behouden we ons het recht voor om de bestelling te annuleren.



 


- Hoe kan ik inloggen?

Bovenaan rechts op de website bevindt zich een icoontje met een afbeelding van een persoon. Als je erop klikt, krijg je de mogelijkheid om in te loggen of een nieuw account aan te maken.


- Hoeveel proefdrukken kan ik bestellen?

Je kunt zoveel proefdrukken bestellen als je nodig hebt. De eerste bedraagt € 2,50 + verzendkosten (soms iets meer voor exclusieve papiersoorten) de tweede proefdruk is kosteloos. Proefdrukken hebben wij voordelig geprijsd gezien de tijd en het werk die het ons kost. 



Dus voor een kleine prijs kun je gemakkelijk een extra proefdruk aanvragen als je er nog één wilt ontvangen.


- Hoe bestel ik de definitieve kaartjes?

Het proces verloopt vrij eenvoudig. Nadat je bent ingelogd op je account, selecteer je het kaartje dat je hebt gemaakt en volledig hebt voorbereid. Je past eventuele laatste details aan en controleert zorgvuldig alle tekst (vergeet niet in te zoomen voor een nauwkeurige controle). Als je helemaal tevreden bent, klik je op "Controleer & Bestel" om het volledige kaartje nogmaals te bekijken. Vervolgens klik je op "Bestel oplage". Nu kom je in je winkelmandje terecht, waar je het aantal kaartjes en het type papier kunt kiezen. Hier zie je ook direct de prijs. Je hebt ook de optie om enveloppen toe te voegen, evenals sluitstickers, adres bedrukking en extra's als raamborden of een geboorteposter.



Als je nog een ander kaartje wilt toevoegen, klik dan op "Verder winkelen" of ga naar je account om een ander kaartje te selecteren en eventueel aan te passen. Als je winkelmandje helemaal compleet is, ga je verder naar de volgende stap om je gegevens in te vullen en je verzendadres op te geven. Vervolgens ga je naar de betaalpagina. Zodra de betaling is goedgekeurd, ontvangen wij je bestelling.



Bestellingen geplaatst vóór 11.00 uur worden dezelfde dag in productie genomen, deze dag geldt dan als de eerste werkdag. 


- Kan ik mijn kaartje ook in een ander formaat krijgen?

Ja, dat is mogelijk. We hebben diverse lay-outs en formaten beschikbaar, die je kunt vinden bij de basiskaartjes. Als je het kaartje in een ander formaat wilt hebben, kun je dit zelf aanpassen met behulp van onze beeldbank. Echter, als je een kaart hebt met vaste achtergronden en de beeldbank niet toegankelijk is, dan heb je onze hulp nodig.



Hier is wat je moet doen:




  1. Kies de lay-out die je wilt uit onze basiskaartjes.

  2. Sla deze op in je account.

  3. Stuur ons een mail met je specifieke wensen.

  4. Als het aanpassen van het formaat grote bewerkingen vereist voor afbeeldingsaanpassingen, kunnen we hier mogelijk € 30,00 aan aanpassingskosten voor in rekening brengen. We zullen dit van tevoren laten weten.

  5. We laten je weten wanneer het kaartje in het nieuwe formaat klaar staat in je account.

  6. Je kunt zelf de tekst op het kaartje aanpassen en een proefkaartje bestellen.


- Controleren jullie ook het bestand van mijn bestelde oplage?

Bij het ontvangen van een bestelling nemen we altijd de tijd om deze te bekijken. We controleren of de tekst en illustraties keurig zijn uitgelijnd en of het geheel goed gepresenteerd wordt. Ook kijken we of er geen ongewone elementen op de kaart aanwezig zijn. We voeren eigenlijk een controle uit op alles wat binnen onze mogelijkheden ligt, maar we kunnen niet de nauwkeurigheid van de geboortegegevens, namen, of adresgegevens verifiëren. Het is essentieel dat je dit zelf grondig controleert voordat je de definitieve bestelling plaatst!



Mochten we twijfels hebben, dan zullen we contact met je opnemen. Hoewel we een controle uitvoeren, blijf je altijd zelf verantwoordelijk voor eventuele fouten.


- Wat moet ik doen als we de bestelling niet goed hebben ontvangen?

Is het drukwerk onverhoopt niet naar wens? Dat is erg vervelend!

Wat je kunt doen om dit bij ons aan te geven:



1. Mail ons meerdere duidelijke foto's van het probleem. Stuur de mail met het onderwerp 'klacht'.



2. Geef aan ons door om hoeveel kaartjes met probleem het gaat.



3. Belangrijk: verstuur de kaartjes NIET, want daarmee accepteer je de levering en kunnen we helaas geen klachten meer in behandeling nemen.



Wanneer je ons belt over de klacht, zullen we ook altijd vragen om foto's te mailen om de klacht duidelijk te maken. Wij komen dan snel met een passende oplossing.


- Ik heb een ontwerp gevonden van een andere ontwerpen. Kunnen jullie dit namaken?

Nee dat kunnen wij niet.



Afbeeldingen van collega drukkers en plaatjes die van internet zijn gehaald kunnen en willen wij niet drukken / namaken i.v.m. copyright.


- Maken jullie ook een geboorteposter passend bij jullie kaarten?

Jazeker, geboorteposters kunnen wij ook voor jullie verzorgen. Als er nog geen ontwerp passen bij je kaartje tussen de poster staat, stuur ons dan een melding via de site met je wensen. Wij zullen dit ontwerp dan opnemen tussen de posters zodat je deze zelf naar wens aan kunt passen en bestellen.


- Kunnen jullie mijn eigen ontwerp drukken?

Ja, we kunnen ook jouw ontwerp drukken. Wel plaats je de bestelling zelf via de site. Je ontvangt dan een orderbevestiging per mail van ons. Als je hier een reply op stuurt met het drukbestand in de jusite specificaties aangeleverd, dan kunnen wij deze order en bestand aan elkaar koppelen.



Heb je twijfels over hoe het aan te leveren?  Hieronder vind je onze aanleverspecificaties. Bij vragen kun je ons hier altijd even over mailen.



 


- Hebben jullie ook bijpassende stickers bij mijn kaartje?

Via het product sluitsticker op maat, deze staat bovenaan op de pagina sluitstickers, kan je zelf een sluitsticker maken met de beeldbank. Hierin vind je allerlei figuren, silhouetten en dieren die je zelf kan omkleuren. Ook kun je eigen afbeeldingen toevoegen. Zo kun je dezelfde kleurcodes gebruiken als bij je kaartje.



Houd er wel rekening mee dat kleuren op stickermateriaal anders over kunnen komen als op het papier van je kaartje.


- Kan ik eenvoudig bijbestellen?

Je hebt de mogelijkheid om gemakkelijk extra kaartjes te bestellen, maar dit wordt beschouwd als een nieuwe bestelling. Daarom val je automatisch in de prijsklasse die past bij het nieuwe aantal kaartjes. Het is gunstiger om bij de eerste bestelling iets meer kaartjes te bestellen. Bijbestellen is mogelijk vanaf een hoeveelheid van 10 stuks.


- Wat kosten geboortekaartjes?