Ontwerp op maat
> Werkwijze en levertijd downloaden


 

Je kunt bij De Kaartjeswinkel ook terecht voor een kaartje op maat. Neem eens een kijkje op onze pagina met onze kaartjes.

1. Plaatsen van bestelling en betaling
Plaats je aanvraag en/of bestelling voor ontwerp op maat gemaakte digitale print en letterpress kaarten via ons offerte aanvraag formulier. Na de bestelling volgt de betaling. De factuur wordt per mail naar je toegestuurd. Je kunt je bestelling via Ideal of handmatige overschrijving voldoen.Zodra wij de betaling via Ideal hebben ontvangen, sturen wij een bevestigingsmail en nemen wij het ontwerp op in onze ontwerpplanning.

2. Opzet
Na de bespreking van jullie wensen ontvang je binnen de afgesproken termijn een voorstel. Hierin zijn zo goed mogelijk al je wensen verwerkt. Laat ons weten wat je ervan vindt en wat je eventueel graag anders zou willen. Na ontvangst van het eerste ontwerpvoorstel kun je 4 x correcties aan ons doorgeven. Hierbij worden kleine tekstuele wijzigingen en het aanpassen van de uiteindelijke geboortegegevens overigens niet meegenomen. Een aanvullende correctieronde kost € 15,00.

3. Verdere uitwerking
Na overleg word het kaartje verder uitgewerkt. Bij twijfel kun je 2 varianten ontvangen zodat je de opmaak kunt vergelijken.

4. Puntjes op de i.
De laatste puntjes op de i worden verwerkt en jullie persoonlijk ontwerp is klaar! (Hoe vaak een kaartje in proef gaat is per keer verschillend, maar meestal is dit binnen 2 – 3 keer afgerond.)

5. Drukken (van een geboortekaartje)
Stuur een email naar De Kaartjeswinkel zodra jullie kindje geboren is met de laatste geboortegegevens (vermeld ook het ordernummer). Wij passen de gegevens zo snel mogelijk voor jullie aan en sturen een digitale proef van het definitieve kaartje per mail naar jullie toe om er helemaal zeker van te zijn de gegevens juist zijn. Pas na een definitief akkoord gaan wij aan de slag met het drukproces.

BELANGRIJK: Controleer een definitief, laatste ontwerp zorgvuldig, op dit punt neem jij de verantwoordelijkheid voor de correctheid van de gegevens op de kaart. Blijkt dat er een fout staat in het ontwerp (onafhankelijk hoe het is ontstaan, door ons of door jezelf) en het drukwerk moet opnieuw gedrukt worden zijn wij genoodzaakt kosten door te berekenen, dit is minimaal 50% van het totaalbedrag. De hoogte hiervan hangt af van de bewerkelijkheid van de kaart.

6. Controleer je bestelling
We horen graag nog even of jullie de kaarten en enveloppen in goede orde ontvangen hebben. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Belangrijk is wel de kaarten NIET te verzenden! Als de kaarten al verzonden zijn kunnen we helaas geen klachten meer in behandeling nemen

Heb je n.a.v. bovenstaande nog vragen? Neem gewoon even contact met ons op! 

De Kaartjeswinkel behoudt zich het recht de gerealiseerde ontwerpen op te nemen in haar online en offline portfolio. Het delen van nieuwe kaarten (al dan niet gebaseerd op een ontwerp uit onze vaste collectie of een ontwerp op maat) op onze site en social media is een belangrijk onderdeel van onze marketing en bestaansrecht. Op deze manier werven wij nieuwe klanten en zo heb je ons waarschijnlijk zelf ook gevonden. Uiteraard anonimiseren wij de ontwerpen (alleen de voornaam blijft op het ontwerp staan) en voldoen wij op deze wijze aan de AVG.